רביעי | 08 באוקטובר 2025 | 23:39:27

איך לקדם אתר בגוגל בתחום תחרותי

קידום אתרים אורגני, כלומר הבאת אתר למקום בולט לעין בדפי תוצאות החיפושים הרלוונטיים עבורו בגוגל, הוא משימה מורכבת. כשמדובר בתחום תחרותי, כלומר כזה שיש בו עסקים רבים שמתחרים על הדירוג עבור אותן מילות מפתח ואותם חיפושים, המשימה באופן טבעי הופכת לעוד יותר מאתגרת. איך בכל זאת אפשר להשלים אותה בהצלחה? לפניכם מספר שיטות אפשריות שאתר n10 ממליץ.

קידום עבור ביטויי זנב ארוך

גם בתחומים הכי תחרותיים אפשר למצוא נישות פחות תחרותיות. בהתאם יש מקרים שבהם כדאי למצוא נישה כזו, לקדם את האתר ספציפית באותה נישה ודרכה למשוך גולשים ולקוחות חדשים. הנישות המתאימות נקראות גם ביטויי זנב ארוך, וזאת מפני שמדובר על חיפושים שכוללים מספר רב יחסית של מילים. למשל – תיקון מסך אייפון בבאר שבע בזול, או צימר רומנטי בראש פינה וגם קורקינט חשמלי לאנשים כבדי משקל.

חשוב מאוד להקפיד על מחקר יסודי על-מנת למצוא נישות כאלה שמצד אחד יש בהן תחרות מועטה ומצד שני עדיין נפח החיפושים של הביטוי הארוך מצדיק קידום עבורו.

רימרקטינג

המעבר בין התעניינות כללית בתחום להתעניינות במוצר או שירות ספציפיים ואז אל השלמת עסקה עשוי להזדקק להבשלה הדרגתית. במצב כזה, ובפרט בתחומים התחרותיים, נדרש זמן ועוד מרכיב חשוב: חשיפה חוזרת של האתר אל אותם גולשים שכבר החלו להתקדם לאורך הנתיב שבסופו הם הופכים ללקוחות משלמים.

הדרך להמשיך למשוך את תשומת הלב של הגולשים שכבר ביקרו באתר אבל לא יצרו אינטראקציה משמעותית עם העסק (השארת פרטים / קנייה) היא רימרקטינג. את הרימרקטינג אפשר לבסס על דפי תוצאות החיפושים בגוגל אבל גם על רשתות חברתיות ואפילו על באנרים פרסומיים באתרים אחרים. אופציה נוספת היא התאמת המודעה לשלב שבו נמצא האדם הספציפי, ועוד דגש חשוב הוא המינון – גבוה מספיק כדי לייצר את ההנעה המבוקשת ולקדם את הגולש עוד שלב אבל לא גבוה מדי כדי לא לייצר התנגדות, לינקשייק תוכל לעזור לכם בעניין.

תוכן בעל ערך גבוה

הקלף החזק ביותר בכל תהליך קידום אתרים הוא תוכן. המשוואה פשוטה: תוכן איכותי מרשים את הגולשים, משאיר אותם זמן רב יותר באתר, תורם לדירוג בגוגל, ממתג את העסק ככזה שמוכן להשקיע בלקוחותיו ובכלל ולכן מגדיל את הסיכוי ליצירת קשר עם העסק וקנייה ממנו.

בתחומים תחרותיים תוכן איכותי הוא כבר נכס קריטי משום שזוהי דרך אפקטיבית מאוד לבדל את העסק מהמתחרים. בהתאם כדאי להשקיע ביצירת תוכן שיהיה גם מעניין, גם מועיל, גם עדכני, כמובן אמין לחלוטין ובמידת האפשר גם מרגש ו/או משעשע. עוד כדאי לזכור שתוכן לא חייב להיות מוגבל לטקסטים אלא יכול לכלול גם תמונות, שמע ו-וידאו. תוכן עם ערך מוסף אמיתי מייצר יתרון גם בתחום תחרותי להפליא.

אם אהבתם אפשר גם לשתף

Facebook
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print
Threads

למידע נוסף ופרסום באתר השאירו פרטים

כתבות נוספות
מה תרצו לחפש