כבעלי עסקים אתם ודאי כבר מבינים את החשיבות של הפרסום בסביבה הדיגיטלית וכיצד היא עשויה להשפיע על העסק שלכם. הבעיה מתחילה כאשר אנו חושבים כיצד לחלק את תקציב הפרסום שלנו. חשוב להבהיר כי אין נוסחת קסם שבה לוחצים על כפתור והאתר יהיה מקום ראשון בגוגל או לקוחות יעופו עלינו כמו דבורים לצוף. כל טכניקת פרסום שנבחר להשקיע בה מצריכה השקעה של זמן, כסף ומשאבים ובעיקר סבלנות. גם טכניקות הפרסום המהירות יחסית כמו פרסום ממומן – עשויות להשתלם יותר ככל שהקמפיין יתקדם, ייאספו נתונים רבים יותר ויבוצעו שיפורים במודעות הקמפיין. על כל פנים, תוכלו לקרוא על כך במאמרים נוספים ונרחבים באתר https://marketingpost.co.il/
כעת למה שרצינו לדבר עליו במאמר זה – והוא היכן כדאי לכם לפרסם את העסק שלכם באינטרנט בשנת 2023?
גוגל – נתחיל מהבסיס והוא כמובן יהיה גוגל. לגוגל יש מגוון פלטפורמות לקידום עסקים, כאשר 2 טכניקות הפרסום העיקריות סביב גוגל הן קידום אורגני ופרסום ממומן. הקידום האורגני מתייחס לקידום אתרים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, בעוד הפרסום הממומן הוא שימוש במערכת הפרסום של גוגל אדס לטובת לפרסום מהיר ואף מידי של אתר העסק במטרה להביא לקוחות במהירות. לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות והיא דורשת איש מקצוע מנוסה שינהל את הקמפיין עבורכם.
פייסבוק – עם מעל 2 מיליארד משתמשים בעולם ומיליוני משתמשים בישראל פייסבוק עדיין הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם. ככזאת חשוב מאוד להשקיע בפרסום בפלטפורמה זו וכי תוכלו לבנות קהל עוקבים נאמן, להגדיל את האמינות של המותג שלכם, להגדיל את החשיפה למותג ואפילו להיעזר במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לטובת קידום פוסטים, קידום העמוד העסקי שלכם ואף לשלוח את קהל הגולשים שלכם לאתר חיצוני כמו אתר החברה או דף נחיתה שלכם. מידע נוסף על קידום בפייסבוק למתחילים תוכלו לקרוא פה.
אינסטגרם – הרשת החברתית השנייה הפופולרית ביותר בעולם כיום היא האינסטגרם. אותה רשת חברתית שתפסה את עינינו ואת ליבנו בשנים האחרונות תפסה תאוצה וכיום מונה מיליוני משתמשים ישראלים המבלים זמן רק באפליקציה מדי יום. תוכלו לשתף תמונות, גלריות, סרטונים קצרים ואף סרטוני סטורי כדי לקדם את החשיפה למותג שלכם ואף להשתמש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק (שרכשה את אינסטגרם) כדי להגביר את החשיפה גם כן. ללא ספק מדובר באחת הפלטפורמה שכדאי לייצר בהן נוכחות בשנים הקרובות.
יוטיוב – אנשים רבים היום מחפשים אחר סרטוני וידיאו ביוטיוב כדי למצוא מדריכים, המלצות, טיפים ועוד. זוהי דרך מצוינת להגביר את החשיפה למותג, לייצר אמון ואף להניע לפעולה את הגולשים שלכם. סרטוני וידיאו נהדרים גם להוספה לאתר שלכם ולדפי נחיתה וידוע כי מעלים אחוזי המרה באופן משמעותי. אם תשקיעו גם במדריכים וסרטונים לערוץ יוטיוב משלכם תוכלו לייצר תוכן בעל נופך שונה ומיוחד עבור הלקוחות שלכם מה שעשוי לתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם.


