שבת | 20 בספטמבר 2025 | 20:13:31

איך לכתוב מאמר תוכן איכותי לאתר שלכם ב-30 דקות?

כתיבת תוכן

זמן ההכנה של מאמר תלוי בנושא הכתיבה, רמת ההתעמקות הנדרשת בדגשי הכנת המאמר וכמובן בניסיון של הכותב. כותב מנוסה יכול לכתוב מאמר איכותי גם ב-10 דקות אם מדובר בנושא שהוא כבר מכיר בעל פה ובעל דגשי כתיבה סטנדרטיים. ככל שנדרשת מהכותב יותר התעמקות בנושא הכתיבה, הכרה של נושאים ותתי נושאים חדשים וכן עמידה בדגשי כתיבה מורכבים יותר מצד הלקוח – כך הוא עשוי לקחת זמן רב יותר. במדריך זה נסייע לכם עם כמה טיפים חשובים לצורך כתיבת תוכן איכותי לאתר שלכם בתוך 30 דקות או פחות. אנו מסייגים ואומרים שלא כל אחד יוכל לעשות זאת – אם אין לו ניסיון בכתיבה והכנת תכנים לאתר שלו. במקרה כזה נמליץ על השכרת שירותיה של חברת תוכן המעסיקה כותבים מנוסים שיוכלו לסייע לכם בנושא.

בחירת הנושאים לכתיבה ובניית תבנית עבודה:

כדי לכתוב מאמרים או תכנים אחרים לאתר שלכם ולעשות זאת במהירות תצטרכו לייצר אסטרטגיה שתוכלו להכיר בעל פה ולהתמיד בה. הכוונה היא ליצירת תבנית עבודה מסודרת בה תבנו את התכנים שלכם. נניח כי מדובר על כתיבת מאמרים לאתרים, כאלה שהולכים לבלוג באתר ולא על תכנים מסוגים אחרים כמו עמודי שירות או עמודי מוצר. מאמרים מסוג זה יהיו לרוב אינפורמטיביים עם כמה נגיעות שיווקיות שעל הדרך מקדמות גם את שירותי הלקוח וממליצות ליצור קשר עם החברה. בהתייעצות עם כותב תוכן מנוסה או חברת הפרסום שלכם, תוכלו לייצר את מבנה המאמר הרצוי לכם ובהתאם לכך לייצר את תבנית העבודה שלכם לפני שאתם ניגשים לבחירת הנושא ולכתיבה עצמה. לדוגמה: מאמרים של 500 מילים הבנויים מכותרת ראשית, 4-6 פסקאות עם כותרות משנה בין לבין, כאשר אחת מהפסקאות כוללת בוליטים או טבלה. את ביטוי המפתח הראשי יש לשלב בכותרת הראשית, אחת מכותרות המשנה ו3-4 פעמים נוספות לאורך המאמר עבור צרכי הקידום שלו.

אומנות היצירה של כותרות מושכות:

לאחר בחירת הנושאים לכתיבה ובניית תבנית העבודה שלכם תוכלו להתחיל בעבודה. בשלב הראשון יהיה עליכם לקחת את הביטוי הראשי שאתם רוצים לקדם ולייצר סיבוב כותרת מושכת ומעניינת. לעתים הכותרת תהיה "יבשה" יותר אך עדיין אינפורמטיבית וכזו המספרת לגולש על התוכן שנכתב עליו המאמר. הרעיון לכותרת צריך להעלות לכם בראש בתוך שניות ספורות, כאשר לאורך הזמן והניסיון שתצברו יאפשר לכם לחשוב מהר יותר על כותרות פוטנציאליות. דוגמה ליצירת כותרת:

נניח שהביטוי המקודם הוא "בלונים לאירועים" אז נושא פוטנציאלי יכול להיות "5 טיפים צבעוניים לסידורי בלונים לאירועים שיגרמו לאורחים שלכם לעצור ולצלם".

שלבי העבודה של כתיבת המאמר:

שלב 1 – הכנת השלד של המאמר – בשלב הזה אתם רוצים להכין את תוכן העניינים של המאמר. פתחו קובץ WORD ושמרו אותו בשם הקובץ שאתם צריכים. לאחר מכן כתבו את הכותרת הראשית ואת כותרות המשנה (שאלו הם תתי הנושאים) שתרצו לדבר עליהם במאמר. כך יש לכם שליטה גם על הזרימה של התוכן ושטף הקריאה של המאמר.

שלב 2 – התחילו בכתיבת התוכן. לרוב הפסקה הראשונה תהיה פסקת הקדמה על הנושא. לעתים אפשר יהיה להוסיף שורת הנעה לפעולה בסוף פסקה זו. לאחר מכן תעברו לכתיבת הBODY של המאמר שהוא למעשה התוכן הקשור לנושא המאמר ודרך תתי הנושאים מפרט עליו ומעניק את הערך לגולש. לבסוף ניתן להוסיף כמה שורות סיכום ואולי גם הנעה לפעולה אם תרצו.

שלב 3 – בדקו שהתוכן שלכם עומד בדגשים שרציתם, שאין בו שגיאות כתיב שנבעו ממהירות הכתיבה או חוסר ריכוז ושביטוי המפתח משולב היטב במאמר.

 

כך תוכלו לכתוב מאמרים איכותיים במהירות: על ידי צבירת ניסיון בכתיבה + יצירת תבנית עבודה ברורה שתאפשר לכם לבצע את העבודה במהירות ואולי אפילו להשלים מאמר איכותי לאתר שלכם בפחות מחצי שעה.

אם אהבתם אפשר גם לשתף

Facebook
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print
Threads

למידע נוסף ופרסום באתר השאירו פרטים

כתבות נוספות
מה תרצו לחפש