אם אנחנו עובדים מהבית, מזמינים אוכל מהבית, ומנהלים את כל עולמנו מהבית, לעיתים אפילו בפיג'מה מבלי לצאת מהמיטה, אז למה שביקור רופא לא יהיה אצלנו בבית? רופא עד הבית הוא שירות לא חדש במיוחד, אבל הוא שירות שהולך ומתחדש כל הזמן. מה שמשתנה זו הרמה ואיכות השירות, וזאת בעיקר בזכות שני דברים – תחרות וטכנולוגיה.
במאמר קצר זה נדבר על תהליך הזמנת הרופא וביקורו אצלכם בבית, ועל היתרונות הגלומים בשירות מעולה זה, בו משתמשים יותר ויותר ישראלים מדי שנה, ובצדק.
למה רופא עד הבית?
לפני ה'למה', דווקא נתחיל עם ה'איך'. שירות מתקדם של רפואה בבית הלקוח יישען בהכרח על שיחת טלפון או צ'אט אונליין, כל מה שיאפשר גישה ישירה וללא המתנה למידע החיוני. לכן חווית הלקוח, שזה אתם, צריכה להיות מושלמת –
- אתם יוצרים קשר עם שירות הלקוחות של החברה המציעה את שירותים הרפואה עד הבית.
- אתם עוברים תהליך זיהוי קצר בכדי שיוכלו לפתוח לכם קריאה במערכת, לפתוח לכם תיק (אם עדיין אין לכם), לשייך לכם רופא, ולוודא כי יש לו את המידע הדרוש בכדי לתת לכם שירות
- כאשר הכול מוכן, מיידעים אתכם בזמן אמת על מיקומכם בתור, ובעצם תוך כמה זמן אמור להגיע אליכם הרופא. זמן ההמתנה משתנה, בהתאם למיקום שלכם בישראל ולמיקום הרופא.
- הרופא מגיע אליכם, ונותן לכם שירות רפואי ממש כמו במרפאה, אבל אצלכם בבית, בנוחות שלכם. זה יכול להיות ייעוץ והכוונה רפואית, זה יכול להיות מתן מרשמים ואספקת תרופות במקרים מסוימים, וזה יכול להיות הפניה הלאה להמשך טיפול בקהילה (או בביה"ח)
ועכשיו אפשר לגשת ל'למה':
בעינינו, שהרי אנו מכירים את השירות, זה נראה כמעט מובן מאליו. איכות החיים שלנו נמדדת בכל מיני מדדים, אבל בסופו של דבר היא נשענת על הפחתת הסבל והגדלת ההנאה. כשאנו חולים או מרגישים לא טוב, הדבר האחרון שמתחשק לנו לעשות זה להטלטל עם החום והנזלת עד לתור במרפאה. רופא עד הבית זה שירות מושלם עבור מקרים שכאלו, וזה משהו שמשליך ישירות על איכות החיים שלנו, ועל תפיסת החיים שלנו.
המחיר הנגיש של שירות זה, מחיר הנובע גם הוא מהתחרות בשוק החופשי, הופך את השירות להגיוני לגמרי, ולא משהו מרתיע או להוצאה יוצאת דופן. מרבית האנשים הרי לא צריכים ביקור רופא כל שני וחמישי, וכשצריך – כדאי כבר לעשות את זה נכון.