שבת | 20 בספטמבר 2025 | 17:52:13

פפירוס מסבירים: אלו מוצרי הפרסום שכדאי לקנות לעובדים ולקוחות

מוצרי פרסום ללקוחות ולעובדים הם בגדר סוד גלוי בענף הפרסום והמיתוג והם מהווים דרך להיות בקשר רציף עם שגרירי המותג שלכם. החל מלוח שנה קלאסי בצבעי החברה, דרך בקבוקים ממותגים ועד מטריות שוות שיגנו עליהם בעונה הקרה – הנה כמה מוצרי פרסום ש n10 ממליץ לקנות ללקוחות ולעובדים שלכם.

לוח שנה איכותי

גם בעידן שבו אנו משתמשים במחשב ובאייפון, אין תחליף ללוח שנה שנמצא על השולחן המשרדי ודואג להזכיר לנו את התאריכים החשובים באמת. לכן, נסו לעשות לכם מנהג ולשלוח לכל העובדים, הספקים והלקוחות – לוחות שנה עם הלוגו של החברה שלכם עליה. שימו לב גם למועדי החגים ולכניסת ויציאת השבת ותקסמו לעוד פלח שוק

מטריות לחורף

נראה שבכל שנה הישראלים מופתעים מחדש כשמתחיל לרדת גשם וניגשים לארון בכדי לחפש את המטרייה הישנה אשר משמשת חלקים נרחבים מבני הבית. לכן, הטמעה של המותג שלכם על מטריות ושליחתן בדיוק כאשר ההונה הקרה בשיאה – תאפשר לכם לזכות בפרסום איכותי בעלות נמוכה. יתרה מכך, אתם ממש תוכלו להיות שם ברגע שצריכים אתכם ולהיצרב בתודעה של הלקוחות ועובדים באור חיובי.

בקבוקים ממותגים

אין כמו בקבוקים ממותגים בעיצוב רק שלכם בכדי לבדל את עצמכם ממותגים אחרים ולזכות בפרסום חינמי שנמשך למשך זמן ממושך. כיום ניתן לייצר בקבוקים עם הלוגו את הכיתוב שמזוהה עם המותג שלכם ולהעניק אותם במתנה ללקוחות או לעובדים שלכם. חשוב רק לוודא שהבקבוק עשוי מחומרים איכותיים ועדיף לרכוש בקבוק אשר לא יתבלה במהרה ולכן שווה להשקיע מעט ולזכות בקבוקים ברמה גבוהה.

תיקים בצבעי הלוגו

בעוד שמכללות רבות השכילו לעשות זאת לפני שנים רבות, נראה שבעלי עסקים ישראלים עדיין לא הבינו את הפוטנציאל שבתיק ממותג. לכאורה מדובר במוצר יום יומי אבל בגלל הפשטות הזו הוא מתאים ללקוחות ולעובדים שלכם ויכול בקלות גם לעבור לבני המשפחות הצעירים יותר. למעשה, מדובר בפלייסמנט לכל דבר אשר מאפשר לכם להגיע עם המותג שלכם למגוון של קהלים אשר נחשפים אליו ברחוב.

עטים אישיים

למרות שמרבית הפעולות שלנו מתבצעות היום בעזרת המקלדת, עטים הם עדיין מצרך מבוקש שכל עובד או לקוח ישמח לקבל. למעשה, העלות הנמוכה שלהם, גרמה לבעלי עסקים קטנים להבין את הפוטנציאל שלהם ויחס ההשקעה הנמוך קירב אותם גם למותגים שאינם באור הזרקורים. לכן, שווה לבדוק את העניין ולראות אם הוא מתאים לחברה שלכם וכיצד הוא יכול להשתלב במארזי השי שאתם מעניקים בכל תקופה.

לסיכום: מותגי ענק ועסקים קטנים בארץ ובעולם עושים שימוש חכם במתנות לעובדים וללקוחות. העניין נובע מתפיסה מיתוגית, מצורך שיווקי להיות תמיד בתודעה וגם מיחס עלות תועלת – מול אפיקי פרסום אחרים. לכן, לפני שמשקיעים הון על קמפיין חדש, שווה לראות אילו מוצרים יכולים לעשות את העבודה במינימום השקעה.

אם אהבתם אפשר גם לשתף

Facebook
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print
Threads

למידע נוסף ופרסום באתר השאירו פרטים

כתבות נוספות
עצים להסקה

הכל על עצים להסקה

אם אתם מברי המזל שיש להם קמין עצים. אתם נהנים מהאווירה הרומנטית של הקמין, לצד

מה תרצו לחפש