חמישי | 20 במרץ 2025 | 21:37:37

איך לשפר את אחוז הCTR של האתר שלכם?

בעל עסק שרוצה נכון להיום, למקסם את המכירות שלו ולקדם את העסק שלו כדי שזה יחשף לקהל גולשים גדול ככל הניתן, חייב לעבוד נכון ברשת. על פניו הדברים הללו מובנים מאליהם אבל יש מי שעדיין לא הפנימו את הנקודה הזו. חישבו עליכם עצמכם. מתי בפעם האחרונה נכנסתם לחנות ורכשתם מוצר כזה או אחר ? בסופו של יום, את מרבית הבחירות הצרכניות שלכם אתם עושים דרך הרשת ולא במקרה. זה נוח, זה משתלם ומנוע החיפוש של גוגל יודע להגיע לדיוק מירבי, מה שמאפשר לכם להזין כמה מילים בשורת חיפוש וכבר למצוא את כל מה שאתם צריכים בקלות מקסימלית. אם אתם רוצים להצליח להגיע ללקוחות נוספים, אתם חייבים ללמוד איך לעבוד עם מנוע החיפוש ואיך לשפר את האתר שלכם. במאמר הבא אנחנו הולכים לדבר על כמה נקודות חשובות בכל מה שנוגע לקידום אתרים. אנחנו הולכים להסביר לכם מה אתם צריכים לעשות על מנת שהלקוחות הפוטנציאלים יגיעו אליכם בסופו של דבר. רוצים לשמוע עוד? עכשיו הזמן להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

אז מה זה CTR?

המונח CTR מתייחס לכמות ההקלקות על קישור מסוים, ביחס לחשיפה שלו. באנגלית אנחנו קוראים לזה: Click Through Rate. כלומר, מדובר על עוד שלב בדרך, אם נסתכל על שיווק דרך פריזמה של משפך שיווקי. לצורך העניין, אם חשפנו את האתר לאלף משתמשים, אנחנו נרצה לראות אחוזי המרה גבוהים יחסית, אנחנו נרצה לראות כי לא רק 10 אנשים מתוך מאה אלף לחצו על קישור מסוים וכדומה. אלא, נרצה לראות כי 80%-90% מהנחשפים למידע אכן לחצו על הקישור שקירב אותם עוד צעד אחד אל עבר הרכישה. בשביל שנגיע לתוצאות הללו, אנחנו צריכים לדעת לעבוד נכון. אנחנו צריכים להבין איך אנחנו חושפים את האתר לאנשים הנכונים, ללקוחות פוטנציאלים ולא כאלו שהאמור באתר בכלל לא רלוונטי אליהם. אנחנו נרצה גם לעצב את האתר בצורה חכמה כדי שבסופו של דבר, אכן נצליח להוביל את הלקוח ללחוץ על הקישור.

יש לנו כלים מגוונים שיעזרו לנו להצליח

קידום אורגני, בשמו המקצועי, SEO, הוא תהליך בו אנחנו רוצים להביא את האתר של בית העסק לאופטימיזציה, אשר תוביל את האתר לבלוט מעל המתחרים, בקרב לקוחות פוטנציאלים. במילים פשוטות, בסופו של יום, בדרך כלל, כאשר אנחנו מחפשים משהו בגוגל בתור גולשים, אנחנו נלחץ על אחד מהאתרים הראשונים שיופיעו לנו.

איך נצליח להוביל את האתר שלנו למקומות הראשונים? קודם כל, על ידי יצירה של תוכן מעולה אשר יעלה לאתר ויספק ערך אמיתי לגולשים. ככל שהגולשים יבלו באתר זמן רב יותר, כך התנועה הזו תאותת למנוע החיפוש של גוגל כי מדובר על אתר פופולארי ומשמעותי. דרך נוספת היא להשתמש בסכמה מובנית. מה זה סכמה? על כך נענה כעת.

איך נשתמש באלגוריתם לטובתנו

כאשר אתם שואלים מה זו סכמה, מדובר על סוג של שורת קוד, אשר מכילה בתוכה את המידע הרלוונטי עודות האתר שלנו, בקיצור, מה שמאפשר לאלגוריתם של גוגל להגיע בדיוק גבוה לקהל לקוחות פוטנציאלי. מדובר על סוג של 'כרטיס ביקור' קצר, אשר מאפשר לאלגוריתם להביא אליכם את הלקוחות הרלוונטים ביותר עבורכם. כדי שנוכל להגדיל את הCTR, כאמור לעיל.

יש פורמטים שונים במנוע החיפוש של גוגל המתבססים על סכמות מהסוג הזה. כמו שאלות תשובות או ביקורות על אתרים ומסעדות. כיוון שמדובר על קוד הרץ מאחורי הקלעים ומתקשר עם מנוע החיפוש, הגולשים שלכם לא יראו את הסכמה. אבל מנוע החיפוש יזהה אותה ויעזור לכם להגיע לתוצאות אליהן אתם מכוונים.

כמו במקרים אחרים בעולם הזה, חשוב לזכור כי התחום הולך קדימה ומשתנה כל הזמן. לכן, תמיד טוב להתייעץ עם אנשי מקצוע במידה ואתם רוצים למקסם את התוצאות שלכם הלכה למעשה.

אם אהבתם אפשר גם לשתף

Facebook
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print
Threads

למידע נוסף ופרסום באתר השאירו פרטים

כתבות נוספות
מה תרצו לחפש